piątek, 12 lutego 2016

WALENTYNKI CAŁY ROK !

Hej. Dzisiaj mam dla Was szybki post. Pogoda nas rozpieszcza co mnie bardzo cieszy. Widząc na dworze piękne słoneczko wraca mi uśmiech i dobre samopoczucie.  Jutro wybieram się wraz z chłopakiem do Poznania, może uda mi się zrobić parę fotek.
Prosta bluzka z dodatkiem koronki plus czarna rozkloszowana spódniczka to dobre połączenie na każde wyjście. Do tego czarna ramoneska - niezbędnik w każdej szafie i czarne botki. Takie połączenie jest proste i klasyczne. Myślę że każdy będzie czuł się w takim połączeniu dobrze i wygodnie. Może sprawdzić się nawet na Walentynki.  Piszcie co myślicie o takim połączeniu w komentarzach. Jakie macie plany na spędzenie tegorocznych walentynek ? ;) Ja uciekam i życzę Wam miłego weekendu. I oczywiście miło i romantycznie spędzonych Walentynek.
Papa ;*

Pamiętajmy Walentynki obchodzi się codziennie nie tylko raz w roku ! ;)






16 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja:)! Szkoda tylko, że na zdjęciach nie widać butów:( Zapraszamy do nas: www.LazyStrawberries.fan-strefa.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny zestaw! <3
    Zapraszamy do Nas na Walentynkowy post!:)

    oliv-an.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ! ♥
    Zapraszam do mnie: http://mojblogok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie, okazuje miłość się codziennie nie tylko jeden raz w roku

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące Emotikon smile !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz piękne włosy! :)
    Ja walentynki spędzałam sama ponieważ mój chłopak mieszka daleko. Ale ważne że spędzamy ze sobą inne dni :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Również jestem zdania, że miłość powinno okazywać się codziennie, nie tylko od święta ;)

    Może obs za obs?

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Walentynki spędziłam z moimi bliskimi :) Fajna stylizacja. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz w tym stroju ;) Bardzo mi się podoba taka stylizacja. Ja walentynek nie obchodzilam. Jednak nic do tego święta :D Ani nie płakałam z tego powodu ani specjalnie nie skakalam z radości :D Święto jak święto ale pewnie w przyszłości gdy będę miała swoją drugą połówkę to w ten dzień coś fajnego się wymyśli ;) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała stylizacja, uwielbiam takie połączenia :)
    duzo sukcesów:*
    http://clauddfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna i bardzo dziewczęca stylizacja :)


    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. looking great x

    Follower # 6
    Following your blog. Hope you will follow back.
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ramoneska i fajnie, że połączyłaś ją z koronką.
    Zapraszam do mnie
    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylówka ^^
    spódniczka bardzo mi się podoba ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń