czwartek, 24 września 2015

SZMINKA BELL / CELEBRITY LIPSTICK

Witam:) Dzisiaj pokaże Wam szminkę firmy BELL/ CELEBRITY LIPSTICK, którą niedawno kupiłam. Nie jestem zwolenniczką szminek, o wiele bardziej wole błyszczyki. Wzięłam jak na razie jeden kolor aby przetestować. Szminka jednym słowem jest genialna. Nie wysusza ust co jest wielkim plusem. Szminka jest bardzo trwała, nie zjada się. Ma bardzo przyjemny zapach. Wykonanie szminki jest świetne, zatyczka się sama  nie otwiera trzeba użyć trochę siły ;)
Minusów nie zauważyłam. Szminka jest jak najbardziej na TAK ;)
To by było na tyle, zostawiam ze zdjęciami ;)

 SZMINKA BELL / CELEBRITY LIPSTICK , ODCIEŃ 205










Znacie/używacie ? 
Podziel się swoją opinią w komentarzu ;)

2 komentarze:

  1. Na pewno czekasz na jakiś komentarz bo dopiero zaczęłaś :)
    Rozumiem Cię doskonale, również na to czekam :)
    Mój blog jest o podobnej tematyce więc zapraszam również do zostawienia po sobie śladu.

    Oczywiście życzę powodzenia i dużo czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny, naturalny kolorek :)) I jesień staje się piekniejsza :)) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń