poniedziałek, 5 listopada 2018

ŻÓŁTA SUKIENKA & MUST HAVE czyli DŁUGIE KOZAKI

Hejka to znowu ja ;) Korzystając z tak pięknej jesiennej scenerii zrobiłam kilka fotek do posta. Ostatni post był bardziej na sportowo tak na luzie, dzisiaj natomiast odrobiny elegancji. Kozaki za kolano to MUST HAVE każdego sezonu. Można je ubrać dosłownie do wszystkiego, ja połączyłam je z żółtą sukienko/koszulą do tego ubrałam czarną ramoneskę która też musi być w szafie każdej kobiety ;)
Nawet nie wiecie jaki ostatnimi czasami mam dylemat .... zastanawiam się czy zmienić kolor włosów na blond !? Bardzo podobają mi się blond włosy i nie ukrywam że chciałabym być blondynką  ale trochę szkoda mi ich niszczyć. Wszyscy dobrze wiemy że rozjaśniacze czy farby strasznie niszczą nasze włosy.  Mimo że to tylko włosy, że odrosną, to mam mega dylemat. Nie sądziłam że to będzie taka trudna decyzja. Sama już nie wiem, kto wie może jednak zaryzykuje i w urodziny zaszaleje.
Dobra już Was nie męczę moimi wywodami i dylematami,Zostawiam Was ze zdjęciami.

Jeśli macie jakieś swoje zdanie, rady i wskazówki piszcie w komentarzach ;)
Miłego tygodnia ;):*












1 komentarz:

  1. Wiem,że nie jestem obiektywny ;) Ale jesteś śliczna jak zawsze.A włosy...Pofarbujesz to się wypowiem :)

    OdpowiedzUsuń