środa, 10 lutego 2016

MIĘTOWY SZAL

Witam. Mamy już kolejny miesiąc, a ja mam dla Was kolejny luźny outfit. Czas szybko leci, za chwilę będziemy mieć wiosnę. Ja się bardzo ciesze z tego faktu i myślę że wy też ;)
Uwielbiam kiedy na dworze jest ciepło i słoneczko pięknie świeci. W takie piękne dni lubię spędzać czas na dworze.
Do zdjęć ubrałam miętowy szalik. Uwielbiam ten kolor , kojarzy mi się on właśnie z wiosną i świeżością. Myślę że taki delikatny miętowy szalik urozmaici  niejedną stylizacje.
To by było na tyle. Nie będę się rozpisywać. Zostawiam Was ze zdjęciami. Całuje Was mocno.
 Papa ;*









5 komentarzy:

  1. Super zegarek! Bardzo w moim stylu :) Wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! Jesteś piękną kobietą! <3
    Obserwujemy i liczymy na to samo. :)
    Zapraszamy do nas:
    www.oliv-an.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz;) lubię miętowy kolor ;)
    super blog ;)
    zapraszam do siebie i do obserwacji. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. amazing blog! I am new follower :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, proste spodnie ;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń