środa, 3 sierpnia 2016

TO JUŻ ROK /PODSUMOWANIE

Hej kochani. Leżąc dzisiaj w łóżku i patrząc na datę w  telefonie  zorientowałam się że minął już rok od założenia mojego bloga.  Ten rok tak szybko zleciał. Na blogu były przerwy krótsze i dłuższe ale nie zawsze mam na tyle czasu aby iść na zdjęcia, za co bardzo przepraszam ;*
Długo wahałam się czy założyć bloga ale jednak zrobiłam ten krok i nie żałuje. Mogę napisać tutaj swoje przemyślenia itd. Nie założyłam bloga dla fejmu, aby stać się sławna i w ogóle,jeśli ktoś chce to czyta te moje wypociny. Pisze to co myślę i to co chce napisać.
Gdy wchodzę na bloga i widzę że liczba wyświetleń rośnie to moje serduszko się cieszy i wiem że ktoś jednak tutaj zagląda. A kiedy patrze że ktoś mnie obserwuje to jestem mega szczęśliwa.

Dlatego z całego serduszka dziękuje tym co tutaj zaglądają i co zostają ze mną na dłużej;*
Bardzo bardzo dziękuje i mam nadzieje że będzie Was więcej;-)
DZIĘKUJE ! ;*




















4 komentarze:

  1. ale się zmieniłaś na plus,skad te body szare z wiazaniami (chyba to body) piekne sa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobietko - piekny blog!:) Bardzo ciekawy, piekne zdjecia, piekna dziewczyna!:):) tak trzymaj, kolejnych lat zyczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje! I dalszej radości z blogowania :) top z wiązaniem jest super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń