środa, 8 sierpnia 2018

PIERWSZE WAKACJE ZA GRANICĄ / CROATIA


Siemka . Przychodzę dzisiaj do Was z małą fotorelacją z moich pierwszych wakacji za granicą. Z racji tego że to były nasze pierwsze wakacje, udaliśmy się do biura podróży i  wykupiliśmy wycieczkę. Na pierwszy rzut poszła Chorwacja i to była bardzo dobra decyzja. Dla innych to może coś normalnego lecz dla mnie coś nadzwyczajnego. Widoki zapierały dech w piersiach, piękne góry które ciągną się przez cała Chorwację i wpadają do morza - najpiękniejszy widok jaki widziałam <3
Pewnie wiecie że w Chorwacji większość plaż jest kamienistych i bez odpowiedniego obuwia ani rusz, w wodzie natomiast na dnie znajdują się jeżowce na które trzeba uważać.
Ludzie są bardzo przemili, naładowani pozytywną energią co dało się odczuć na każdym kroku.
Podczas pobytu w Chorwacji wybraliśmy się na rejs statkiem na dwie wyspy Hvar i Brać (Bol) , ale o tym osobny post. Jeśli ktoś planuje pierwsze wakacje za granicą to z czystym sercem polecam właśnie Chorwację. Zostawiam Was ze zdjęciami, jeśli macie jakieś pytania to piszcie w komentarzach. Miłego oglądania. ;*

Na dniach pojawi się filmik z wyjazdu na YouTube, link będzie w następnym poście ;)





























4 komentarze:

  1. Byłem,widziałem,potwierdzam.I jestem tak samo pod wrażeniem tego kraju jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. A coś więcej o aspektach finansowych takich wakacji w Chorwacji napiszesz???

    OdpowiedzUsuń